A természeti környezet kiemelten érdekel. Azzal foglalkozom, ami megtetszett. Az értéket keresem.
Gyakran a sétáim során gyűjtöm az anyagot, de mindig figyelek. Fotóztam már utazás közben egy vonatablak különleges pára-jelenségét is. A kiválasztott természeti részletet használom összetett rendszerek felépítésére. A munkafolyamatban a szubjektív élmény erős hatása mellett sok a gondolkodás, a tudatos döntés. Műszaki, matematikai vonzalmaimat nem tudom megtagadni, azok beépültek világszemléletembe. A pontok és vonalak mellett szeretem a színeket. A gondolati és érzelemi megközelítés számomra egyaránt fontos. Azt hiszem, hogy helyes, ha vizuális elemekből vizuális műveletek révén építem fel képnek nevezett vizuális rendszereimet. Az ismétlés, a forgatás, a tükrözés, a méret váltás többek között ilyen műveletek. Használom a természet alapvető arányait.
A rezgő színuszos mozgás, a hatások exponenciális csökkenése, vagy a véletlen események életünk állandó kísérői. Ezek a függvények számomra arányokat jelentenek.
A számítógép csak egy speciális eszköz, amivel képet lehet készíteni. Máshogy kell ezzel az eszközzel dolgozni, csak a megfelelő használata lehet előny. Semmiképp sem a manuális alkotás hatásainak az utánzása a cél. A számítógép sokkal gyorsabban és pontosabban ismétel, a színek és formák szabad szemmel nem érzékelhető fínom struktúráit tárja fel, segíti a globális közelítést. Rendszer szemléletű gondolkodást igényel. A hangsúly az építkezés, a szerkesztés, az átgondolás területére tevődik át. Még az érzelmeimnek is könynyebben adom át magam, ha megszabadultam a mechanikus munka terhe alól.
A hetvenes-nyolcvanas években egyedi programokat írtam a pontokból és vonalakból álló képeim nyomtatásához. A célom az volt, hogy szabad kézzel megvalósíthatatlan pontossággal elhelyezett elemek új látványával kísérletezzek.
Jelenleg első lépésként digitális fotókat, főleg macrókat készítek, majd grafikai program-csomagok segítségével alakítom át a fotó kiválasztott részletét. Ezekből a meta-elemekből épül fel a kép. Érdekelnek a „struktúra-hálók”.
A számítógép memóriájában meglévő adatfájl ezután digitális nyomda professzionális nyomtatóját vezérli. A festékanyag tinta, a kép hordozója speciális papír, vagy vászon. A számozott nyomatokat szigorúan nyilvántartom. Kis sorozatok készülnek 5-10 példányban. Minden nyomat azonos minőségű. A példányszám önkorlátozása az unikális jelleget erősíti, a visszaélés lehetőségét korlátozza.
.